FAQ

1. Czy moje zamówienie może zostać wysłane poza teren Polski?

- Tak, paczki wysyłane są za pomocą przesyłki kurierskiej na terenie Polski oraz na terenie Unii Europejskiej

 

2. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury za dokonane zakupy?

- Tak, należy wypełnić odpowiednią rubrykę podczas wypełniania formularza zamówienia

 

3. Jak szybko od momentu złożenia zamówienia otrzymam produkt?

- Maksymalny czas realizacji zamówienia określony jest w regulaminie sklepu i wynosi 19 dni roboczych. Standardowo jednak produkt trafia do klienta w przeciągu 2-3 dni roboczych (na terenie Polski) i do 7 dni roboczych (na terenie EU) od momentu zaksięgowania płatności na koncie.

 

4. Czy mogę zamówić biżuterię dla kogoś w prezencie?

- Tak, wystarczy, że podczas wypełniania formularza zamówienia podadzą Państwo docelowy adres dostawy. Jeśli życzą sobie Państwo aby paragon lub fakturę wysłać pod inny adres niż adres dostawy prosimy o napisanie tej informacji w uwagach.

 

5. Czy mogę zwrócić biżuterię jeśli z jakiegoś powodu pojawi się taka potrzeba?

- Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładkach 'regulamin' oraz 'prawo do odstąpienia'.